Novosti
Višestruki dobitnik nagrade Zlatni indeks
  Kategorije: Događanja Priznanja
Zlatni indeks je nagrada koja se dodijeljuje za društveno odgovorno poslovanje usmjereno studentskoj populaciji. ETK Ljetni Kamp laureat je u kategoriji organizacije projekata od strane poduzeća za studente, a kompanija Ericsson Nikola Tesla nagrađena je za najbolji imidž prema percepciji studenata i Grand Prix-em za velika poduzeća.
Zlatni indeks je nagrada koja se dodijeljuje za društveno odgovorno poslovanje usmjereno studentskoj populaciji. Cilj je nagraditi poduzeća koja aktivno sudjeluju u poboljšanju kvalitete studentskog života. O pobjednicima za 2012. godinu odlučilo je povjerenstvo sastavljeno od studentskih udruga Sveučilišta u Zagrebu, a na inicijativu udruge eSTUDENT.
Nagrada je treću godinu zaredom dodjeljena u nekoliko kategorija: ulaganje u studentske udruge i studentske projekte, sudjelovanje u studentskim projektima u organizaciji studenta i studentskih udruga, organizacija projekata od strane poduzeća za studente, najbolji imidž prema percepciji studenata, stipendije i prakse.
Uz šest osnovnih nagrada dodjeljuju se još dvije dodatne. Posebna nagrada žirija, za poduzeća koja su se istaknula u nekoliko kategorija, te Grand Prix kao sveobuhvatna nagrada za poduzeće s najviše osvojenih Zlatnih indeksa. Kako bi se osigurala ravnopravnost u natjecanju poduzeća su podijeljena u dvije kategorije; velika poduzeća te srednja i mala poduzeća.
Svečana dodjela nagrada za 2012. godinu održana je 21. ožujka u Hypo centru. Kompanija Ericsson Nikola Tesla laureat je u kategoriji organizacija projekata od strane poduzeća za studente za projekt ETK Ljetni Kamp.
Dobitnik je također nagrade u kategoriji najbolji imidž prema percepciji studenata, temeljem rezultata velikog istraživanja na pet zagrebačkih fakulteta koje je proveo partner projekta, tvrtka Hendal Market Research.
Kao poduzeće s najviše osvojenih Zlatnih indeksa, Ericsson Nikola Tesla osvojio je i Grand Prix za velika poduzeća.
Nagrade je u ime kompanije preuzeo dr.sc. Darko Huljenić, koji je tim povodom istaknuo:
Društveno odgovorno poslovanje je nešto što naša kompanija njeguje cijelo vrijeme i zato nam je posebno drago kada smo za to prepoznati od strane šire zajednice, a posebno među skupinama kojima su te aktivnosti namjenjene. U ovom primjeru je naš dugogodišnji projekt ETK Ljetni kamp, za koji nakon 12 godina možemo govoriti da je tradicionalan, ponovo dokazao veliku prepoznatljivost i podršku među studentima. Raduje i činjenica da kroz zajedničko djelovanje u kampu ostvarujemo direktnu suradnju studenata, obrazovnog sustava i gospodarstva, a to je i jedini način za dugoročnu opstojnost i prosperitet društva.
Tvrtka kroz takva ulaganja pomaže u stvaranju boljeg obrazovanja, omogućuje izražavanje kreativnog potencijala polaznika te postiže veće zadovoljstvo studenata. A kad nam se u jednom trenutku pridruže u kompaniji, nastavit ćemo zajedno stvarati inovativne proizvode i dodatne vrijednosti za zajednicu. Hvala studentima što su prepoznali našu pozitivnu energiju za omogućavanje bolje zajedničke budućnosti.
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle
Pretraga novosti